|
| HOMEPAGE | INDICE FORUM | REGOLAMENTO | ::. | NEI PREFERITI | .:: | RSS Forum | RSS News | NEWS web | NEWS software | |
| PUBBLICITA' | | | ARTICOLI | WIN XP | VISTA | WIN 7 | REGISTRI | SOFTWARE | MANUALI | RECENSIONI | LINUX | HUMOR | HARDWARE | DOWNLOAD | | | CERCA nel FORUM » | |
![]() |
#61 | |
Gold Member
Top Poster
![]() |
Quota:
![]() edit.. invece guarda un po'... ha postato anche recentemente.. mi smentisco da solo! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Hero Member
Loc.: Mantova
![]() |
Quota:
![]()
![]() |
![]() |
#63 | |
Gold Member
Top Poster
Loc.: Bari
![]() |
Quota:
Chissà magari gli arriva la mail di notifica! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Hero Member
Loc.: Mantova
![]() |
![]()
![]() |
#65 |
Hero Member
Loc.: Fiero di essere NAPOLETANO!
![]() |
'A pnsà che stu tred l'aggie vist ttre journe ffa!
E bbrav sbavì! |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Hero Member
Loc.: Portogruaro (VE) - Roma
![]() |
Ciò, fiol, miga mal sta idea de scriver in dialet...
![]() |
#67 |
Hero Member
![]() |
Tipo, posso tradurre ciò che sento in TV:
"Mi diria che podemo inscuminsiar" (Io direi che possiamo incominciare)
![]() |
#68 |
Hero Member
![]() |
Comunque c'è ne tantissime, sopratutto tra i termini...
Dialetto - Italiano --------------------- Sbarbis - Mento Farsora - Pentolone da polenta Tecia - Padella "Sveja bauchi" (Espressione rivolta a chi, per maldestria, si fa male da solo, inciampa contro qualcosa, ecc.)
![]() |
#69 |
Gold Member
Top Poster
![]() |
e per finire in bellezza la serata un classico "de Trieste
canta el mago de Umago" ![]() Marisa La incontro una sera in un bar de Barriera: le gambe a rochel, de basa statura, un poca de panza e pien de pitura: Però la gaveva piazà sul davanti do robe ve digo: do zuche giganti! Rit. Ma che tetone che gaveva Marisa sbregava i botoni de quela camisa do robe ve digo de farve paura sicuro gaveva la nona misura! “La bevi qualcossa”, mi fazo el finoto, “va ben” disi ela “bevemose un goto” Do trape, ‘na bira, sei wiski e tre amari, un mezo de bianco e sete campari: el conto xe alto 14 e 7, ma valeva la pena per quele do tete! Rit. Ma che tetone che gaveva Marisa, sbregava i botoni de quela camisa, do robe ve digode farve paura, sicuro gaveva la nona misura! La porto su in casa, son tuto un ardor, la taca a spoiarse, son tuto un sudor: però senza calze che gambe pelose, che muscoli ai brazi e che mani calose, ghe svola la paruca, le tete xe finte, ghe pica do robe me par do s’cinche! Rit. Ma che co***i che gaveva Marisa, do bale de tenis picava ala sbrisa, do robe ve digo de farve paura, ‘na l***a gaveva de nona misura! In preda al teror mi fugo de bruto, pe’l colo el me guanta quel gran farabuto, per tera el me smaca con estrema violenza, mi zerco le braghe ma son za senza, la paura xe tanta, no xe una uguale, in tel c*l me lo smaca, manca solo le b**e! Rit. Ma che mandingo jera quel zovinoto, con un colpo de reni el c*l me ga roto e da quela volta per strada e per via, inveze de Mario i me ciama Maria! |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
White Stripes
Loc.: Palermo
![]() |
Quota:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
White Stripes
Loc.: Palermo
![]() |
Quota:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#72 |
The Journalist
Top Poster
![]() |
bello sto 3d!
ecco quando anche riesumare un post datato ne vale veramente la pena!!! zò fioi sto post xè de sbrego! dio muli! ![]() ovvero: ehi ragà questo post è stupendo, ciao ragazzi! |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Poetic Soul
Spammer of the year 2008 Registrato: 30-12-2004
Loc.: Canavese's Valley
![]() |
Giusto, ottimo thread..
Anc'oi j uma butasse a scrivji an s'al computer quai riga per fe veddij ai jauti cuma s'fa' a scivij an djalett ca s'parla an t'l Canavejs. Trad. Oggi abbiamo scritto sul computer qualche riga per far vedere a tutti come si fa' a scrivere nel dialetto che si parla nel Canavese.
![]() |
#74 |
Hero Member
Loc.: Cecina
![]() |
"un è mia mia, è della mi amia" che tradotto vuol dire... 'non è mica mia, è della mia amica'
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Hero Member
![]() |
![]()
Billow: te ghe dà de petess
(bevi troppi alcolici) |
![]() |
![]() |
![]() |
Utenti attualmente attivi che stanno leggendo questa discussione: 1 (0 utenti e 1 ospiti) | |
|
|